Returul reprezintă dreptul Clientului de a solicita restituirea bunului achiziționat în schimbul returnării prețului. Acest drept se naște în cazul exercitării de către client a dreptului său legal de retragere din contractul la distanță conform legislatiei in vigoare.
Clientul are dreptul de a-și exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile de la data intrării de către acesta în posesia bunurilor achiziționate. Dreptul de retragere poate fi exercitat de Client fără justificare (fără a indica vreun motiv).
În cazul în care o comandă este livrată în mai multe etape, termenul de 14 zile se împlinește la data primirii de către Client a ultimului produs din comandă.
Condițiile exercitării dreptului de retur a produselor
Termenul stabilit de legislația română în vigoare pentru dreptul de retragere dintr-un contract la distanță este de 14 zile calendaristice.
Astfel, pot fi returnate produsele, fără explicații, în termen de 14 zile de la data primirii coletului sau achiziției din magazin, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos.
Produsele comandate vor fi returnate în aceeași stare în care au fost livrate, sigilate și având aceeași etichetă atașată, ambalajul original însoțit de toate documentele de livrare care l-au însoțit (factura).
În cazul exercitării dreptului de retragere pentru unul sau mai multe produse cumpărate în cadrul unor oferte speciale pentru care ați beneficiat de reduceri datorită valorii comenzii ori ca urmare a achiziționării unui anumit produs, aveți obligația de a restitui toate produsele primite în baza ofertei speciale sau ca urmare a comandării unui anumit tip de produs care a determinat oferirea altor produse sau oferte.
Produsele returnate nu trebuie să aibă urme de uzură, de folosire, deteriorari, zgarieturi și nici să nu fi fost supuse la șocuri mecanice, căzături, loviri etc. Din motive de igiena si protectie a sanatatii nu pot fi returnate produsele desigilate.
Informarea de retragere se poate face printr-o declarație scrisă de retragere transmisă sub orice formă vânzătorului.
Atenție! Nerespectarea termenului de informare a Love Muse privind decizia ta de retragere (14 zile de la primirea produsului) poate atrage pierderea dreptului de retragere și vom considera că ai ales să nu îți exerciți dreptul de a returna produsul.
Te rugăm să ne restitui produsul pe care ai hotarat să îl returnezi în termen de 14 zile de la data la care ne-ai informat în legatură cu decizia ta de retur. Restituirea produsului pe care vrei să îl returnezi, fără a fi comunicat în prealabil decizia ta de retur, nu ține loc de informare și poate conduce la pierderea dreptului tău de retragere.
Restituirea sumelor se face în maxim 14 zile de la data la care primim produsele retur sau la care primim dovada că produsele au fost restituite în magazin sau trimise (care este data mai apropiată).
În cazul comenzilor a căror plată s-a făcut utilizând metoda de plată „ramburs”, restituirea sumelor achitate se va face după primirea și verificarea produselor restituite.
Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ți-ai exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare. În orice caz, nu ți se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
*Pentru achizitiile cu vouchere de orice tip, banii nu se pot returna.
Clientii care au achizitionat de pe site-ul www.love-muse.ro si in urma receptiei au constatat produse sparte/curse sunt rugati sa trimita e-mail pe adresa hello@love-muse.ro cu numarul de comanda si produsul/e sparte/curse ( + poza atasata). Produsele deteriorate vor fi inlocuite in cel mai scurt timp, pe cheltuiala Love Muse.
În cazul retragerii consumatorului din contract, magazinul online este obligat la:
Restituirea către acesta a tuturor sumelor primite cu titlu de preț, inclusiv costurile livrării în termen de maxim 14 zile de la primirea deciziei de retragere; Dacă consumatorul nu este de acord cu altă modalitate de rambursare, restituirea banilor se face prin aceleași modalitate de plată ca cele folosite de consumator.
Dacă consumatorul a ales altă modalitate de livrare decât livrarea standard propusă de vânzător, acesta din urmă nu are obligația de a rambursa cumpărătorului costurile suplimentare de livrare ce depășesc costurile modalității standard de livrare.
Rambursarea banilor poate fi amânată până la momentul rambursării de către consumator a bunurilor achiziționate sau până la transmiterea de către acesta din urmă a unei dovezi a transmiterii spre rambursare a bunurilor către vânzător, luându-se în considerare data cea mai apropiată; Consumatorul suportă costurile de retur, cu excepția situației în care vânzătorul și-a asumat să suporte aceste costuri.
În cazul în care consumatorul degradează bunurile prin folosirea acestora într-o manieră ce excedă testarea efectivă a caracteristicilor și/sau funcționalității acestora, acesta poate fi ținut responsabil, sub condiția ca vânzătorul să poată dovedi prejudiciul suferit.
Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator. Pentru motive justificate Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/ Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/ Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Vanzatorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
Folosim cookie-uri pentru a vă oferi o experiență de calitate pe acest site. Fiind de acord, acceptați utilizarea cookie-urilor în conformitate cu politica noastră privind cookie-urile.
Când vizitați orice site web, acesta poate stoca sau prelua informații din browserul dvs., mai ales sub formă de cookie-uri. Controlați-vă serviciile personale de cookie-uri aici.
Aici sunt grupate fișierele cookie necesare funcționării corecte a platformei de comerț electronic și de servicii legate de site. Din motive evident tehnice, această categorie de fișiere cookie nu poate fi oprită.
Folosim WooCommerce pentru platforma de comerț online. Pentru funcțiile de comandă și procesare a comenzilor sunt necesare aceste fișiere cookie ce nu pot fi dezactivate întrucât ar afecta funcțiile de bază ale platformei.
woocommerce_cart_hash
woocommerce_items_in_cart
Aceste fișiere cookie le folosim pentru a analiza performanțele platformei de comerț electronic, de audit a sursei de trafic pentru îmbunătățirea serviciilor și a platformei online
Pentru a realiza o ofertă cât mai personalizată conform căutarilor pe site dar și pentru a găsi o modalitate cât mai bună pentru acordarea unor discounturi în cadrul unor promoții folosim fișiere cookie.